duminică, 10 martie 2013

Tu...





Am crezut ca ai fost si esti un lucru bun in  viata mea , dar cred ca m'am inselat.
Am crezut ca vei sti cum sa citesti lacrima din ochii mei inainte sa apara , dar m-am inselat.
Am crezut ca te vei schimba si vei renunta la flirturile tale, dar m-am inselat.
Am crezut ca daca realizezi in sfarsit ca ma iubesti si ca eu chiar eram ceva important in viata ta, vei incerca sa lupti pentru mine , dar am realizat ca nu stii sa lupti.
Am crezut ca vei fi fericit daca voi pleca si ma vei uita, dar  nu a fsot asa.
Acum iarta'ma dar fericit sau trist cum esti nu te mai vreau, poate inca tin la tine, dar la cate ai facut chiar nu te mai vreau.Probabil si atunci cand te voi uri undeva  intr'un colt mic de tot inima mea inca va tine la tine pentru ca ai fost baiatul pe care l-am iubit in trecut. Imi amintesc primul sarut cu tine, a fost in ploaie , ca in povesti. Imi amintesc prima data cand am ieist cum imi tremura vocea si faceam orice sa nu te supar, dar mai tarziu am realizat ca nu meriti ... tu esti baiatul smecher de cartier ce sta la o suta intre craci si doar pe una iubeste , eu sunt fata ce cauta rasfatata, alintata, iertata, certata atunci cand trebuie, dar cel mai important ce cauta atentia ta doar pentru ea, nu doar inima ta... nu am ce face doar cu inima ta si o parte din atentia ta . Te vreau pe tine tot, sau deloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu