duminică, 24 martie 2013

Iubeste'o fraiere, cat e a ta, ca dupa vei regreta!       



    Spui ca ai sentimente pentru mine, dar mie nu'mi mai pasa, ai fost doar un capitol inchiat din viata mea, ai fost pentru un scurt timp motivul metru care eu zambeam...
Inainte tot ce aveam in minte erai tu, eu , noi... acum tot ce am in minte e eu si tu pe cai diferite.

 

         Imi spui ca ma iubesti, dar ai uitat cum fix acum un an , citeam mesajele tale  cu lacrimi in ochi si inima impietrita.Imi amintesc perfect, 25.martie.2012 ziua noastra, a iubirii noatre ce era doar o minciuna.Nu pot uita cum ti-am trimis mesaj de la multi ani, iar tot ce am primit in schimb a fost minciuna mea preferata pe atunci "te iubesc", dar la doar cateva minute mi-ai spus ca exista o alta "ea" in viata ta. Recunosc .. atunci mi-a fost greu sa aud asta, dar acum realizez ca ala erai tu, adevaratul tu. Desi toata lumea imi spunea ca nu meriti, gandul meu tot la tine se ducea. Azi , imi amintesc acea zi, acele sentimente ca si cum ar fi fost ieri, pentru ca recunosc am tinut la tine. Dar pe langa amintirea ta, nu pot uita amintirea ei, a prietenei mele , cum statea in telefon si auzea fiecare mesaj dintre noi , auzea cum varsam lacrimi pentru un bou si imi repeta mereu in telefon " gata,gata, asa a fost sa  fie, oricum nu te merita".
           Avea dreptate asa a fost sa fie , dar n'am stiut niciodata ca voi regreta atat de mult timpul pierdut cu tine.Spun ca a fost frumos ce a fost, da a fost, dar putea fi si mai frumos cu un alt "el" langa mine si o alta "ea" langa tine. Poate daca o luam pe cai diferite de la inceput, acum trecutul nu ne mai bantuia si poate ca nici certurile  dintre noi nu mai existau , eram doar doi prieteni foarte buni, acum in schimb suntem doi straini  cu multe clipe frumoase, dar si mai putin frumoase ce cred ca se cunosc, dar nu o fac.
          Oricum, acum tot ce imi doresc pentru tine e sa fii fericit  langa o alta "ea" ce te va iubi mai mult ca mine , pentru ca nu vreau sa fii pierdut in trecut si amintiri cu noi. Vreau sa traiesti in prezent si asa cum eu iubesc alt baiat , sa te decizi sa iubesti si tu o alta fata.
       

2 comentarii: