vineri, 1 martie 2013


                                   Si ce daca ma iubesti?


Vii acum sa ce? Sa te impaci cu mine? Pentru ce? 
Imi zici ca te-ai schimbat ca acum esti alt om , dar stai chill am mai auzit asta din gura ta de vreo 5-6 ori.
Zici ca ma iubesti, mda poate , dar si eu cand te-am iubit tu ti-ai batut joc, acum e randul meu.


Zici ca vrei sa iezim.Huh... iti amintesti cand te chemam afara si imi ziceai ca iesi cu baietii  si te gaseam cu cate o fata? Acum e vremea mea sa'mi iau iubitul de mana sa-l sarut si sa-l iubesc asa cum poate te-am iubit si pe tine , candva , dar n-ai stiut sa apreciezi ce ai.
Crezi ca daca ma suni si-mi zici ca sunt a ta si doar a ta , chiar asa e ? Imi pare rau sa'ti stric visele ,dar sunt a LUI si doar a LUI. 
Crezi ca daca imi spui ca ma iubesti rezolvi ceva? Nu baiete, a trecut vremea ta.
Acum te pup si'ti zic pa'pa:* drum bun in viata ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu