miercuri, 30 ianuarie 2013

                                       Pentru el, blegutul meu

  


Uneori mint lumea spunand ca nu te plac pentru ca mi-e frica de ce vor crede ei, mi'e frica de ce comentarii rautacioase vor avea.

Uneori cand te vad cu alte fete lumea'mi spune ca sunt geloasa , dar eu neg , doar pentru ca ele sa nu creaca ca plac un fraier care nu stiu daca imi impartaseste sentimentele..
.
Astazi in schimb realizez ca am dreptate!!!

Eu NU TE PLAC, eu TE IUBESC stiu ca e ciudat sa spun asta dar am ajuns deja sa te iubesc.

Eu NU SUNT GELOASA , eu doar am grija de ce ar trbui sa fie al meu , ce este al meu si ce va fi al meu.

Eu nu te consider frumos , destept si simpaticut la altele, eu te consider PERFECT. Poate nu esti tu printul pe cal alb din visul fiecarei fete, dar esti printul din povestea mea.Esti exact printul pe acre eu l-am putut picta in inaginatia mea.Brunet cu ochii verzi, mai inalt de cat mine, bine facut , protector si cu un zambet fermecator.Esti exact genul acela de baiat care are mii de fete la picioare dar stia sa'si iubeasca doar fetitza lui. 

Poate nu esti cel mai destept  la scoala , ar esti cel mai priceput cand vine vorba de mine. Stii sa'mi stergi lacrima din ochi chiar inainte ca ea sa apara. Stii cand sunt trista fara sa ma vezi si stii sa'mi citesti in ochi fericirea atunci cand ea chiar exista, dar cel mai important lucru ESTI CEL PENTRU CARE EU ZI DE ZI ZAMBESC DIN SUFLET.

Si chiar daca aceste randuri nu vor ajunge la tine vreau sa inchei cu un sincer TE IUBESC , BLEGUTUL MEU:* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu