miercuri, 24 aprilie 2013


Prea tarziu :-j



Sunt unele momente in care nici macar nu stiu de ce imi mai pasa de tine stiu doar ca'mi pasa.
Poate ca am ajuns sa tin la tine prea mult sau poate  imi e mila de tine  sau poate imi pasa doar pentru ca stiu ca'ti pasa si tie, nu stiu, oricum nu conteaza atata timp cat niciunul nu arata. Ne ranim reciproc , ne facem gelosi si vrem sa petrecem cat mai mult timp unul cu altul, da ce facem pentru asta? NIMIC! Tot ce facem noi e sa ne ascundem in spatele unor cuvinte si in spatele unor fapte doar de noi stiute.


Zici ca ma iubesti:-j si de asta iti pasa de mine, dar cand te intreb de ce nu faci nimic daca ma iubesti spui ca nu vrei sa ranesti. Uneori ajung la capatul rabdarii, puterii, sperantei si incredererii, dar fix atunci te gasesti sa ma ridici prin gesturi minore  care pentru mine conteaza enorm. Oricum nu ma mai intereseaza acum e prea tarziu pentru sentimente, pareri de rau si gelozie am ajuns sa cred ca nu merita sa'mi pese si uneori sa ma simt in plus langa persoana pe care o completez sau care asa zice ea ca fac. Cand te aud la telefon cu acel "ai grija de tine" ma gandesc ca totul va fi bine dar vine si urmatoarea zi in care vad ca nimic nu se schimba si eu una m'am saturat nu mai vreau sa vad nimic. RAMAI FERICIT ASA CUM ESTI, ITI VA FI MAI BINE FARA MINE IN VIATA TA ASA CUM IMI VA FI SI MIE FARA TINEZ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu