vineri, 11 ianuarie 2013

Cine te iubeste nu pleaca 




Băiatul : Iubito, cred că avem nevoie de o pauză ...
Fata : Cee ?! De ce ?!!
Băiatul : Simt că nu mai merge ..
Fata : Aaa, stai să ghicesc ... te desparţi de mine că a apărut alta nu?
Băiatul : Nu mă înţelege greşit , te iubesc , dar vreau să încerc ceva nou ! Mereu o să te iubesc şi şti asta ..
Fata : Dacă mă iubeşti nu îmi faci asta , cine te iubeşte nu te părăseşte ... Oricum o să vină şi momentul când o să te uit şi o să trec mai departe iar apoi tu o să te întorci şi o să spui că îţi pare rău . Atunci o să fie momentul când o să te trimit la plimbare exact aşa cum faci tu acum... O să vezi ce înseamnă să suferi şi să simţi că lumea se prăbuşeşte peste tine ...
Adio... Vei rămâne mereu în inima mea ..



P.S.: NU ESTE CREATIA MEA, DAR MI S-A PARUT DRAGUTA:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu