duminică, 13 ianuarie 2013

                               Oare chiar avea dreptate?





   Oare acele nopti cand imi zicea ca ma iubesti , chiar o facea?
   Oare chiar trebuia sa ma incredere in el?
   Oare chiar avea motive sa fie gelos?
   OARE CHIAR AVEA DERPTATE CAND IMI ZICEA CA AMICUL MEU MA IUBESTE?

   Mda ... multe intrebari roiesc in capul meu atunci cand vorbesc cu el, si chiar si dupa ce termin conevrsatiile cu el. Multe intrebari imi vin in minte atunci cand ies cu AMICUL meu, iar lumea ne intreaba daca suntem impreuna, chiar si cea mai buna prietena!

   Poate de data asta am judecat gresit, dar cine nu ar judeca cand nu poate avea incredere in persoana de langa ea, increderea fiind totul?

   Cred ca am gresit pana la urma tragand concluzii pripite, fara a'i da macar o sansa sa explice de ce era gelos... de ce l-am gasit in locul nepotrivit la momentul nepotrivi, dar sunt om, gresesc si invat din greseli.Asa am facut si acum.Poate am gresit, dar macar am realizat ca  pentru el pot fi repede inlocuita cel putin din vorbe, daca nu si din inima...

   Asa ca uite azi recunosc ca am gresit , dar  tu oricum nu vei afla asta vreodata, pentru ca sunt doua caractere taioase cu un  orgoliu imens, de asta nu iti pot cere scuze decat aici: SCUZE!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu